بازاریابی و همکاری در فروش هاست

 

از کجا شروع کنم؟

برای کسب در آمد از آپ وب، نیاز به سرمایه ندارید.

 کافی است آپ وب  را با لینک دعوت نامه اختصاصی خود، در کانال و گروه های تلگرام، صفحه اینستاگرام، فیس بوک، وب سایت های اینترنتی و … تبلیغ کنید.
با ترغیب هر تعداد کاربر به خرید هاست از آپ وب، 20 درصد کمیسیون دریافت خواهید کرد.

امکان کسب در امد از فروش هاست برای شما فراهم شده است و بدون نیاز به سرمایه و اشنایی با مباحث هاستینگ میتوانید از فروش هاست در آمد کسب کنید.

تنها کافی است شخصی از لینک بازاریابی شما اقدام به خرید هاست کند در این صورت 20٪ از هزینه پرداخت شده به ناحیه کاربری شما اضافه میشود و پس از اینکه مبلغ به حداقل برداشت رسید (100,000 تومان) میتوانید درخواست واریز به حساب خود را داشته باشید.

با این روش میتوانید با معرفی لینک در شبکه های اجتماعی  ، انجمن ها و یا دوستان خود و یا  قرار دادن بنر لینک شده به لینک بازاریابی خود به راحتی و بدون دردسر کسب درامد کنید.

همکاری در فروش

ثبت نام کنید

با تکمیل ثبت‌نام، لینک اختصاصی افیلیت شما فعال می‌شود و می‌توانید با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و سایر کانال‌های ارتباطی، همکاری خود با آپ وب را آغاز کنید.

به اشتراک بگذارید

به محض عضویت، شما میتوانید سیستم افیلیت خود را فعال و لینک اختصاصی خود را دریافت کنید. با به اشتراک گذاشتن آن لینک‌ از طریق شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و سایر کانال‌های ارتباطی، همکاری شما با آپ وب آغاز می‌شود.

%20 پورسانت بگیرید

در پنل کاربری‌، به‌طور لحظه‌ای نتیجه افیلیت و مبلغ پورسانت‌هایتان مربوط به فروش از طریق لینک اختصاصی‌تان را محاسبه و رسیدن مبلغ به سقف 100 هزار تومان، آن را به کارت بانکی خود منتقل کنید.

هاست لینوکس %20
هاست وردپرس %20
هاست نمایندگی %20

شما هم به برنامه بازاریابی آپ وب ملحق شوید!

 

در آپ وب همه چیز منصفانه ، دقیق و به حق انجام خواهد شد.

نحوه عضویت و کسب در آمد از فروش هاست

 

1.برای فعال سازی و دریافت لینک کسب درآمد ابتدا باید در سایت عضو شوید:

عضویت در سایت

2.پس از عضویت در سایت بر روی کسب درآمد و یا لینک زیر کلیک کنید و اقدام به ورود به سایت نمایید:

ورود به صفحه بازاریابی

سپس بر روی فعال سازی بازاریابی کلیک کنید

aff

تمام شد! لینک بازاریابی شما قابل مشاهده است سایز جزيیات مربوط به فروش شما نیز در این صفحه قرار میگیرد

 

سوالات متداول

بله! در تمامی تمدید هایی که در فروش های ارجاعی شما انجام می شود نیز پورسانت دریافت می کنید.

تا زمانی که سرویس ارجاعی از سمت شما تمدید شود، شما نیز پورسانت آن را دریافت می کنید. 

مبلغ زمانی قابل برداشت است که پورسانت های شما حداقل 100 هزار تومان باشد.

 شما در هر زمان می توانید از صفحه بازاریابی درخواست برداشت را ثبت کنید. پس از بررسی درخواست توسط بخش مالی، مبلغ کمیسیون به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

بله. شما می توانید مبلغ کسب شده از بازاریابی را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود در آپ وب دریافت کنید. بدین شکل می توانید از این اعتبار برای تمدید و یا ثبت سفارشات جدید استفاده کنید.

به دلیل اینکه در آپ وب ضمانت بازگشت وجه 7 روزه ارایه می شود، تمامی سفارشات ثبت شده از سیستم بازاریابی تا 7 روز به صورت معلق خواهند بود. 

ممکن است در طی این مدت، سفارش ثبت شده توسط کاربر لغو شود و هزینه پرداختی را عودت بگیرد. پورسانت ها پس از گذشت این مدت، قابل برداشت خواهند بود.

تمامی پورسانت هایی که از این روش ثبت شده باشند توسط سیستم هوشمند تشخیص و حذف خواهند شد. چنانچه یک طراح وب یا دارای آژانس طراحی هستید، از صفحه پشتیبانی، بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید برای شما تخفیف های ویژه ارایه می دهیم.